Rustdag!

6 februari 2019 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Vandaag hebben we net als bij de tour de france een rustdag. Rustig ontbeten en de was gedaan. Het droogt super dus Lizette heeft gestreken. Vanmiddag zijn Lizette en Gerard er met de auto op uit gegaan naar het nationaal transport en toy museum. Wij wilden liever aan de wandel en wat van de omgeving filmen. Wat schetst onze verbazing toen we terug naar de boulevard liepen en dat daar Lizette en Gerard aan een tafeltje zaten. Het museum nog niet gevonden dus eerst maar een hapje eten. wij zijn maar aangeschoven en ook wat genuttigd.

Het museum is later gevonden wat een leuk uitstapje was. En wij zijn verder door Wanaka gaan lopen. Prachtige omgeving en het weer was ook weer top 25 graden.

🤞🤞🤞voor morgen de helivlucht!  Vanavond geresveerd bij Gourmet Kitchen schijnt een super restaurant te zijn. (Dit even  voor de liefhebbers onder ons) Sandra en Gerard jr.zoek het op.

Fijne woensdag allemaal.

1. Simone:
    6 februari 2019
    Klinkt relaxed veel plezier met de helicopter vlucht
  2. Monica Blankendaal:
    6 februari 2019
    Hoi super om je verhalen te lezen. Wij zitten nu in de Hot Water Beach in de Coromandel. We zitten in een bed en breakfast. Wij zijn dus al richting Aukland. Het weer is hier ook super. Gr moon en Ruud
  3. Erik:
    Dank je Simone, gaat lukken