Thuis!

27 februari 2019 - Warmenhuizen, Nederland

En dan zijn we zomaar weer thuis. Na een voorspoedige vlucht van Taipei naar Schiphol landen we rond 7.45 uur. onze koffers kwamen als eerste op de band en buiten stond Jack te wachten. Super👍👍. Om 9.00 uur stonden we bij ons voor de deur.

Ook weer lekker thuis.

Dit was mijn laatste verslagje. Bedankt voor de leuke reacties.

En natuurlijk Lizette en Gerard bedankt!,

😘😘

1. Irma:
    Welkom thuis!
  2. Monica Blankendaal:
    Welkom thuis!
  3. Jonny:
    27 februari 2019
    Was werkelijk fantastische en onvergetelijke reis Genoten van de verslagen en foto’s Nu nagenieten en foto’s kijken
    Welkom thuis

Jonny
  4. Gerard Koks sr.:
    28 februari 2019
    Marja enorm bedankt namens Lizette en mijzelf voor deze mooie verslagen! Gistermiddag ons gezin , schoonzus en zwagers op bezoek gehad en ze waren soms beter op de hoogte dan mijn herinneringen!😅 . Erik heeft uren film gedraaid en gaat nu alles monteren ! Lizette heeft meer als duizend foto,s gemaakt en wij zijn blij dat wij niet elk moment weer moeten opdraven om te poseren! 😅 . Ik mocht een paar duizend kilometer links rijden op bijna allemaal 2 baan,s wegen met nauwelijks rechte weg en héél veel kleine bochtjes!
    Er werd gevraagd of ruim 5 weken met elkaar reizen wel goed ging en daar kunnen wij volmondig ja op zeggen ! Natuurlijk zijn wij alle vier anders maar na ruim 40 jaar vriendschap kan je dat handelen, de gezelligheid en het samen beleven was weer top! Bedankt kanjers!
  5. Jeannet:
    28 februari 2019
    En wij vonden het erg leuk en gezellig jullie vieren in New Zealand een paar keer ontmoet te hebben. Nu kan het nagenieten beginnen! Wij zitten nu op Auckland airport in afwachting van onze terugvlucht. Groetjes, Jeannet en Ron.