Ritje naar Wanaka

5 februari 2019 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Ik moet nog even iets rechtzetten het was gelukkig maar 235 km.  Maar door de bergen  toch nog ruim 3 uur rijden.

Onderweg nog wel even iets gegeten in Athol  40 km voor  Queenstown

Weer een mooi onderkomen voor de komende 4 nachten.

5 februari regen voorspeld maar het is droog. Na het ontbijt met waterig zonnetje naar Makarora waar de helicoptervlucht zou beginnen. 65 km langs de meren Wanaka, Hawea.

zonnig en prachtig. Maar hoe meer we de bergen inkwamen 👎👎 zware bewolking. Jammer.

Daar aangekomen in overleg met de man van de helikopter besloten de vlucht uit te stellen naar donderdag. Goed plan👍 Het is zonde als je niets ziet. Goede tip van de man een wandeling van 1 1/2 uur door de bossen te maken. Zeer de moeite waard. Zelfs het zonnetje kwam af en toe voorbij. Wel weer klauteren en klimmen maar we hebben een super conditie.😉😉 Wel de blue lagoon gezien.

Wel  goed inspuiten met deet want de sand fly’s (Zandvliegen)weten ons te vinden vooral bij de waterpartijen en ze kunnen gemeen steken.

Terug in Wanaka is het 23 gr en zitten we heerlijk buiten. Effe lekker niets. Daar zijn deze 60+ers aan toe.

🍺🍺🥂. Groetjes maar weer.

niet iedereen kan zijn reactie  plaatsen wie kan een tip geven wat ze niet goed doen?

1. Hus smid:
    5 februari 2019
    Man man jullie doen er wel wat aan
    Goedemorgen ik ga maar eens te werk 😀