Een dag met wederom een gouden randje!

7 februari 2019 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

En jawel vandaag gaat Siberia Wilderness tour door. Het is prachtig weer en we zijn om 10.15 uur op de plaats waar we vandaan zullen vertrekken met de heli. Nog snel een kop koffie en dan worden we gewogen 🤗🤗 het gewicht wordt verdeeld over de heli Ha Ha, de mannen ieder aan een kant en de dames mogen in de front. Wat een super vlucht en wat hebben we veel gezien gelukkig veel gefilmd en foto,’s kunnen maken. Na een half uur werden we afgezet en zoek het verder maar uit ruim 7,5 km lopen en klimmen door het regenwoud maar wat mooi! Na ruim 21/2 uur aangekomen op de plek waar we op gepikt zouden worden door de Yetboat. We waren zo snel dat we een uur moesten wachten op de boat en ondertussen werden opgevreten door de sandfly’s spuiten en smeren met Deet de sokken over de broekspijpen en net doen of we gek waren. Gelukkig redden we dat. Maar als beloning de prachtige tocht met de yetboat. Wat een belevenis. Terug gingen we door de Wilkinriber en het laatste stuk door de Makarorarivier. De stuurman maakte er een feestje van👍 En met een gang van 70 km en 460 pk stoven we over het water wat maar 10 tot 40 cm diep was. De keien tikten onder aan de boot.

Daarna terug naar onze huisvesting en heerlijk douchen. In de tuin een borreltje 🥂🍺🍺 en geen zin hebben om Wanaka in te lopen. Pizza’s zijn besteld en straks heerlijk op tuk.

morgen rijden we naar Bruce-Bay 215 km vanaf Wanaka

fijne donderdag bijna weekend voor jullie  groetjes maar weer😘

1. Sjaak en Rende:
    7 februari 2019
    Geen dag saai op jullie trip, geweldig!
  2. Sepp:
    7 februari 2019
    Wij hebben al weekend vrijdag en maandag zijn wij vrij
  3. Irma:
    7 februari 2019
    Wat maken jullie veel mee en wederom prachtige foto's!
  4. Erik:
    7 februari 2019
    Nee het is hier echt niet saai! Bedankt voor jullie reactie leuk!
    Groetjes van hier Marja
  5. Erik:
    7 februari 2019
    Sepp hebben de juffen en meesters studiedagen? 😘😘oma Marja ook een paar voor Catoo