Rust👍👍

24 februari 2019 - Coromandel, Nieuw-Zeeland

We houden een rustige zondag. Heerlijk uitgeslapen en rustig ontbeten.

Gerard ging lopen en wij hebben de koffers gepakt. Dat is denkwerk😉 want de grote koffers zien we pas op Schiphol terug. Met een dag in Taipei moeten we wel wat kleding etc. bij ons hebben. Het weer is hier super 26 gr en we zitten heerlijk in de tuin. Wat lezen en praten.

Straks ons galgenmaal in Nieuw Zeeland.

Nederlandse tijd maandagochtend 9.00 uur vliegen ✈️✈️we naar Taipei. Hier is het dan maandagavond. Soms is het verwarrend voor onshet tijdsverschil.

Maar woensdagochtend landen we op Schiphol.

Jullie  zullen begrijpen dat we ook weer erg blij zijn om naar huis te gaan.  Vijf en halve week weg en super intensief reizen, veel indrukken. Gebeurtenissen bij het thuisfront alles maak je op afstand mee.

Maar Nieuw Zeeland is een super land. Thuis gaan we alle indrukken verwerken. Heel veel foto’ s en video-opnames zullen ons hierbij helpen. We weten nu sommigen gebeurtenissen al niet meer. Maar dat zal de leeftijd wel zijn. Ha Ha maar ook heel veel beleeft.

gezellige zondag

1. Robert:
    24 februari 2019
    Veilige vlucht straks! En lekker weer naar huis.
  2. Marja:
    24 februari 2019
    Dank je. Ook weer lekker! Voor je het weet komen er 2 kostgangers bij jullie. 😘😘
  3. Simone:
    24 februari 2019
    Goede vlucht zal wel lukken 😘
  4. Marja:
    Zeker weten.
    We spreken elkaar😘
  5. Irma:
    24 februari 2019
    Ik denk dat jullie een prachtige reis gemaakt hebben. Dank voor alle foto's en verhalen zo hebben we een klein beetje met jullie mee kunnen reizen. Een hele goede terug reis en hou er rekening mee dat het in Nederland lekker koud is brrrr.......Wij gaan nu lekker genieten van een relaxte zondag. Trust voor straks en tot snel ziens!
  6. Nico Stam:
    24 februari 2019
    Goeie nacht! en alvast een veilige reis huiswaarts.
  7. Sjaak en Rende:
    24 februari 2019
    Goeie reis naar huis. Ook wij hebben genoten van jullie verhalen en foto's!
    Groetjes uit Anna Paulowna
  8. Monica Blankendaal:
    24 februari 2019
    Hoi ook de lieve groetjes uit het Parkhuis, vooral van mw stam. Ze mist jullie wel. Genoot weer van het verhaal. Tot gauw, en veilig terug komen.
  9. Jet:
    24 februari 2019
    Jullie kunnen terug kijken op een prachtige reis. een hele goeie reis terug en we zien elkaar weer in het kikkerlandje.
  10. Arthur en Gerda:
    24 februari 2019
    Wauw, wat een ervaring. Een behouden vaart.
    We zien elkaar. Liefsxx
  11. Rita Aelbers:
    24 februari 2019
    Prachtige reis. Fijn dat we het op afstand konden volgen.
    Goede reis naar huis.🛫🛬👍
  12. John:
    24 februari 2019
    Dank je wel voor de leuke verhalen en foto's, goeie reis naar huis en tot ziens
  13. Helma:
    24 februari 2019
    Er is een tijd van komen en er weer tijd van gaan, Een zeer goede reis weer huiswaarts. We zien weer uit naar jullie, het is hier een prachtige zondag, Jan is Iris weer naar huis aan het brengen, komende week ook heerlijk dus jullie treffen bij jullie thuiskomst.😎😎