Mount Cook

28 januari 2019 - Peel Forest, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen om 9.30 uur na een stevig ontbijt vertrokken richting Mount Cook een berg van 3754 meter hoog met prachtig besneeuwde toppen. Een hele mooie rit van effe 100 km onderweg diverse malen  gestopt om te filmen en foto’s te maken. En te genieten van het prachtige uitzicht. Het weer is super. ( vanmorgen rond 6 .00 uur is er een bui water gevallen maar daar hadden we geen last van nog. Verder tussen 22 en 26 graden.  wat een imposant gebeuren. Bij Mount Cook de lunch gebruikt en even rondgelopen we konden de berg niet op. Daarvoor zijn wij tekort getraind of anders gezegd daar zijn onze lijven niet op gebouwd😉😉. Terug richting Tekapo daar wat drankjes in geslagen en nog even aan het Lake Tekapo gekeken en gelopen. Ook wat lekkere dingen ingeslagen om vanavond thuis te eten.  Gisteravond ook gedaan en prima bevallen zitten klaverjassen onder het genot van wat hapjes en een wijntje. Erik en ik wonnen met kaarten💪💪💪 dus vanavond revanche. Jullie horen de uitslag t.z.t wel. Allemaal een fijne werkweek. Wij gaan morgen weer verder reizen.

groetjes van ons 4 en

1. Maaike:
    28 januari 2019
    Lekker genieten. Ik zit samen met Lies jullie foto’s en reisverslagen te lezen. Groetjes van ons. Lies en Maaike.
  2. Erik:
    28 januari 2019
    Leuk hoor dat jullie dat doen samen. Geef haar maar een dikke zoen van ons
  3. Helma:
    30 januari 2019
    WoW het ziet er allemaal fantastisch uit, hier ook alles goed, groet van J&H Enjoy!