Weer effe verder

27 januari 2019 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

Na goed geslapen te hebben en een heerlijk ontbijt de koffers ingepakt.

Nog een kop koffie en bij het afscheid van Robert en Christine kregen Lizette en ik nog een zakje met 6 mini muffins door Robert gebakken mee voor onderweg. Wat waren het fijne dagen bij hen👍👍

10.15 uur vertrokken uit Windwhistle een prachtige route richting Lake Tekapo. 234 km. Koffie gedronken onderweg bij Staveley een oude buurt gemeenschap. Doorgereden tot voorbij Fairlie en ongeveer 70 km voor Lake Tekapo in een gezellig chauffeurs restaurant  de lunch genuttigd. Onderweg uitgestapt bij Lake Tepako. Wat een pracht. 👍 temperatuur 25 gr

de ozonlaag is hier erg dun dus de zon dubbel zo scherp. Zonnebril op en goed smeren.

Om 15.15 uur aankomst bij onze locatie Discover Tepako. Met uitzicht op het meer.

Snel wat boodschappen gedaan nu effe rustig aan een borreltje het is uiteindelijk zondagmiddag. We hebben uitzicht op Lake Tekapo.

Zelfs nog 2 wasjes gedraaid😜😜

Nu even relaxen fijne zondag allemaal

1. Simone:
    27 januari 2019
    Klinkt top hoor mijn bloed kriebelt al Iedereen de groeten en welterusten voor zo
    Oja gaat het wasbak putje anders de waterstaat anders om ? Snap je me ?.ont vang je mijn reacties?
  2. Robert:
    27 januari 2019
    Lekker hoor! Mooie herinneringen komen weer terug.
    Wanneer komen jullie in Queenstown?
  3. Sepp:
    27 januari 2019
    Ik wil ook eens een keer naar niew zeeland😃
  4. Marja:
    Komt goed Sepp! Eerst veel centjes verdienen. 😘😘😘oma Marja
  5. Irma:
    27 januari 2019
    Wat een prachtige omgeving wat zullen jullie genieten!