Nog effe! 30 januari 2019

30 januari 2019 - Clyde, Nieuw-Zeeland

Eerst even dit gisteravond hebben Lizette en Gerard gewonnen met klaverjassen. Gelukkig ook voor ons. Alles weer in evenwicht.  👍👍

Gistermorgen  om 9.30 uur vertrokken uit Tekapo richting Clyde. volgens de navigatie een rit van 217 km.  DIt was weer een mooie rit. Natuurlijk onderweg koffie gedronken in een gezellig tentje langs de weg. Denk niet dat je hier zoveel “ lunchrooms” tegen kom.

op een ritje van 200 km enen koffie tent. Dus smaakt het dubbel zo lekker. We waren op tijd in Clyde. In gekwartierd en wat gedronken. Verder een rustige dag gehad. Toch Lizette en Gerard😉😉.

Weer een prachtige locatie en een heerlijke tuin erom heen. Lekker gegeten ‘ s avonds.

op tijd in bed gekropen want wij hebben vandaag Erik en ik 76.5 km gefietst over de oude spoorrails. Wat een ervaring en wat hebben wegenoten van de

prachtige omgeving en natuur. Alles over grindpaden. Gelukkig wel op een e-mountainbike.

zie de foto’s. Lizette en Gerard zijn wezen touren in de buurt en wezen wandelen.

Heerlijke dag ook gehad.

Wij kwamen om 17.30 uur terug redelijk gesloopt na een rit van 76.5 km met een temperatuur van 32 graden op het heetst van de dag Veel water drinken en vaak insmeren was het advies en dat hebben we gedaan.

Heerlijk wat gedronken in de tuin en gedoucht en daarna smaakte het eten weer heerlijk.

Nu net binnen na verhalen over vroeger te hebben opgehaald nog steeds buiten  een zalig temperatuurtje en een goed glas wijn en voor de mannen een biertje.

Toch wilde ik nog iets schrijven 23.45 uur hier want morgen hebben we een drukke dag🎂🎂🎉🎉 Lizette is jarig de 31e maar de meeste weten dit wel. Ik hoop dat ze slaapt op dit  moment want net alvast ballonnen opgeblazen en geknoopt zodat we dit morgenochtend vroeg op kunnen hangen. Samen met de slingers.

Ik stop ermee ga ook slapen. De wekker staat op 7.00 uur.

ik feliciteer alvast in het bijzonder moeder/oma Stam die net als iedereen geniet van de verhalen👍👍Fijn  meiden van KSW dat jullie deze met haar doornemen.👍👍

groetjes maar weer.    Marja

1. Rita Aelbers:
    Liste
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.🍷🎂🎁
  2. Rita en Gerard:
    30 januari 2019
    Moet zijn Lizette zijn gefeliciteerd met je verjaardag.
  3. Monica Blankendaal:
    30 januari 2019
    Hoi Liset van harte gefeliciteerd.
  4. Erik:
    31 januari 2019
    Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
    Groeten van ons 4en