Doorreis

8 februari 2019 - Bruce Bay, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen 9.45 uur vertrokken naar  Bruce- Bay aan de West Coast. 217 km. Na zo’n 90 km zijn we gestopt om bij de Fantalls Falls  te kijken wat een prachtig punt.  We noemen het maar weer het film/foto momentje. Ik ben nog nooit zo vaak op de foto gegaan en film als

tijdens deze reis door NZ. Ik ga nog sterallures krijgen😉😉. Misschien een nieuwe carrière in het verschiet😉😉 Koffie gedronken en wat gegeten in Haast! En wij zijn heerlijk onthaast. We zitten de volgende dagen in de middel of ...!?  Nog weer gestopt bij Ship Creek mooi strand met boomstronken en van alles meer maar vooral sandflies maar schitterend. En het weer zo heerlijk. Dan door naar ons B&B. De naam van onze B&B is Mahitahi. We zitten 500 meter van de kust.  Vanmiddag na aankomst heerlijk in de tuin gezeten top! Weer een leuke locatie waar we de komende 2 dagen verblijven.

nu gaan we lekker eten bij John en  Jacqui onze gastheer en dame. We zitten hier met nog een Nederlands stel en een Engelsman die niets over de brexit wil horen.

voor jullie Een goede vrijdag en een fijn weekend er achteraan 👍👍😘