Vervolg van maandag en de dinsdag.

12 februari 2019 - Clarence, Nieuw-Zeeland

Zoals gezegd naar de Pancakes Rocks geweest. Wat een pracht. Een heerlijke wandeling met een biertje en wijntje toe.

ik zal weer wat foto’s op de site zetten.

vanmorgen om half negen vertrokken in de regen na een stormachtige nacht. Gelukkig werd het later op de dag droog en het was een lange maar mooie rit. Met een stop voor koffie en een lunch en door de bergen heen was het zomaar 28 graden en de zon was ook weer present. Een rondleiding over de wijngaarden van onze gastvrouw  gehad. En de wijnen van hier geproefd. 🥂🍷. Een gezellige avond gehad buiten in de tuin super! We hebben een geweldig onderkomen met kippen, 4 varkens en een grote boomgaard. We kunnen fruit plukken en eten wat we willen.

We gaan nu zo vertrekken voor een boottocht om walvissen te spotten. Ook weer gezellig.

jullie lekker slapen!

1. Monica Blankendaal:
    12 februari 2019
    Goedemorgen nog heel veel plezier in het mooie New Zealand. Wij staan klaar om de camper in te leveren. En weer terug naar Holland te gaan. Spreek jullie gauw, en nog lekker genieten. Het was een Top vakantie
  2. Marja:
    Ha Moon en Ruud,
    Wat een land hé. Maar ook weer fijn om naar huis te gaan denk ik! Iedere blik is anders. Wij blijven nog 2 weken dan terug naar Warmentuut. Jullie goede vlucht. Doe vast de groetjes aan alle bekenden. Doei 😘😘
  3. Simone:
    13 februari 2019
    Hallo klinkt allemaal erg goed !
    En nog walvissen gespot ?
    Veel plezier daar en lekker genieten tijd vliegt voorbij
  4. Marja:
    13 februari 2019
    Ha Simone, ja 1 walvis gespot!
    Ga nu verslagje maken en foto’s erbij! Paar dagen slecht WiFi gehad.
    Tijd gaat zeker snel! 👎😘😘