Maandag 11 februari

11 februari 2019 - Paparoa National Park, Nieuw-Zeeland

We zijn alweer ruim over de helft van onze reis. De 15e gaan we over naar het Noordereiland.

eerst even dit wij zitten 400 km van de branden af  Dus geen zorgen om ons maken.

zondagochtend om half 10 vertrokken richting Punakaiki een rit van 300 km weer een bijzondere rit dor de bergen en een stuk door het platteland. Onderweg gestopt bij de Franz  Josef een prachtige berg met besneeuwde toppen. Het weer was top maar de top van de berg zat nog aardig in de wolken.

verder naar Hari Hari  koffie gedronken  op naar de goudstad Ross heel gaaf.

Een oud stadje met leuke elementen. Zie de foto’s

in Hokitika wat gegeten en boodcshppen gedaan voor ons ontbijt voor de komende dagen want waar we zitten is geen supermarkt. En ja hoor we zijn gearriveerd wat een mooie locatie pal aan zee. Ik zit nu ook een verhaaltje te schrijven met mijn blik op zee.

Gisteravond hier vlakbij  wat gegeten en toen nog een paar uurtjes heerlijk buiten gezeten de sandflies nemen we voor lief. Benen ingespoten en  achteraf viel het mee.

Contact gehad met alle kids en kleinkinderen ook weer fijn om ze even te zien en te spreken.

vanmorgen na het ontbijt een heerlijke strandwandeling gemaakt vanmiddag gaan we naar de Pancake Rocks 800 meter bij ons vandaan.

Nu even genieten van ons huisje en de prachtige omgeving.

Fijne werkweek weer allemaal

ik pak een boek en ga een uurtje lezen

1. Nico Stam:
    11 februari 2019
    Goeie dag wat maken jullie een mooie reis, leuk om zo mee te reizen.
  2. Erik:
    11 februari 2019
    Ha Nico, we genieten hoor. Ga jij naar je werk?
    Groetjes van ons 4tjes😘😘Marja