Doorreis

25 januari 2019 - Windwhistle, Nieuw-Zeeland

Gister 25 januari gevlogen naar Christchurch een vlucht van krap 90 minuten.

Het begon al goed dat we met al onze bagage niet in de taxi pasten. Dus de chauffeur heeft eerst Lizette en mij naar het vliegveld gebracht en toen de mannen op gehaald. Gelukkig maar een ritje van 10 minuten.

In Christchurch de auto voor de komende weken opgehaald. En de bagage erin geprakt💪💪het ging net.

Op naar onze B&B voor de komende 2 nachten. 90 km vanaf ChristchurchIn het plaatsje

Windwhistle  de accomodatie  Quickenberry Lodge and Guesthouse

Vreemd hoor dat links rijden maar Het ging Gerard prima af. En met Erik als navigator reden we erin 1 keer heen.

een top locatie zeer vriendelijk ontvangen. ‘ s avonds heerlijk gegeten gekookt door topkok Robert.

Vandaag zaterdag gaan we de omgeving verkennen.

het is hier  echt schitterend!

goed weekend allemaal

1. Hus smid:
    26 januari 2019
    Dat zal wel links rijden is even vreemd
    Wel leuk dat dit zo kan he
    Doe de groetjes aan de rest en lekker
    Genieten 😘
  2. Hus smid:
    27 januari 2019
    Hoi, Hus en Sas, ja links rijden is nog wel even een dingetje maar hebben met Gerard een goede chauffeur, verder is de natuur hier prachtig en nu erg warm 29 gr we zijn nu in Tekapo en hebben een prachtig uitzicht over het meer, foto’s komen nog op de reislog groetjes van Marja, Lizette, Gerard en Erk