Auckland 24 januari

24 januari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Als jullie de foto’s willen zien moet foto’s  aanklikken boven in de blauwe balk.

Vanmorgen begon de dag hier met wat regen. Maar om 11 uur was het droog met de taxi naar de stad gebracht. Wat een stad 1,5 miljoen inwoners en heel veel hoge gebouwen. Dat zullen jullie wel op de foto’s zien. We zijn met en hop on hop bus meegegaan en ons langs alle bezienswaardigheden laten rijden. De bewolking trok weg en de zon brak door. Heerlijk 22 tot 24 graden. We zijn in het grootste museum van Nieuw Zeeland  (Auckland war Memorial museum) geweest  met een tentoonstelling over WO 1 en 2, veel kunst en een mooie show over de Maori’s

Rond 17.30 uur zijn we in een kroegje beland  (waar Robert en Flor jaren terug voor het eerst gezoend hebben.)Ha, Ha dat was wel grappig. We hebben daar heerlijk op het dakterras gezeten en dankbaar gebruik gemaakt van happy hour. Heerlijk gegeten in een leuk restaurant en terug naar ons hotel. Nog even bijgepraat aan de bar Niet te laat gaan slapen want vrijdag vliegen we naar Christchurch en gaat de reis echt beginnen. Het slapen is een dingetje hier want we liggen gewoon om 4.00 uur al wakker. Dat is toch een raar iets dat tijd tijdsverschil. Maar ook dat zal wel wennen.

1. Sjaak en Rende:
    24 januari 2019
    Hoi allemaal wat leuk om met jullie zo mee te reizen.
    Hier ligt nig wat sneeuw dus wereld van verschil. Zien uit naar jullie volgende avonturen! Groetjes
  2. Rita Aelbers:
    24 januari 2019
    Zo te zien genieten jullie volop.
    We reizen zo met jullie mee
  3. Irma:
    25 januari 2019
    Wat ziet het er allemaal prachtig uit en dat vliegtuig, wauw wat een luxe!
    Super gaaf om alles te lezen waar jullie mee bezig zijn op naar het volgende reisverhaal!