Taipei

22 januari 2019 - Taoyuan, Taiwan

Dinsdagavond  22.30 uur in Taipei

We wachten op de vlucht naar Aucklanu Nieuw  Zeeland. Op het vliegveld van Taipei. Om 23.45 uur staat de vlucht gepland

Een beetje duf zijn we wel want vanaf vertrek uit Warmenhuizen hebben we niet meer dan 3 uur geslapen. Nu zijn we  wel iets gewend dus met een borrel erbij gaan we het redden.

We hebben een gezellige dag in Taipei gehad. Wat een stad en wat een mensen.

We hebben in de allersnelste lift van de wereld gegzeten binnen 30 seconden 521 meter hoog.

De lunch in een authentiek tentje gebruikt. Barbequen aan tafel. Jammer genoeg alleen bier in huis. Dus Lizette en ik dronken maar water.

Jammer dat  het iets bewolkt was. Daarna naar de markt geweest zelfs onze mannen vonden dit leuk👍👍. We zijn op de film gegaan voor de TV van Taipei. We waren de enige westerlingen en werden voorgesteld  aan de Mark Rutte van Taipei. We kregen zelfs nog een cadeautje!

Terug naar ons hotel in de bar bedaard en hebben wij de schade ingehaald. Nog iets gegeten en de koffertjes weer gepakt en met de taxi naar het vliegveld.

geland in Auckland om 19.30 uur. Voor de verandering een welkomstborreltje aan de bar.

we wilden inchecken maar er stond net een bus met Jappen om in te checken dus even wachten.

voor nu allemaal een fijne werkdag  en groetjes van ons 4en.

1. Irma:
    22 januari 2019
    Hoi vakantiegangers leuk om al iets van jullie te horen. Jammer dat jullie geen bier lusten meiden ik kan het jullie aanraden het is erg lekker, haha
    Wel knap dat jullie de mannen mee naar de markt hebben gekregen en dat ze het ook nog leuk vonden! We zitten in Warmetuut in een prachtige witte wereld. Voor vanavond weer een goede reis verder. tot mails!
  2. Sepp:
    22 januari 2019
    Hebben jullie de president van Taipei ontmoet!
  3. René Stam:
    22 januari 2019
    Hai vakantiegangers, leuk dat we jullie kunnen volgen :) Dit is iets compleet nieuws voor ons (mij in ieder geval haha). Veel plezier en we lezen de verder avonturen wel weer !
  4. Monica Blankendaal:
    22 januari 2019
    Hoi vakantie gangers geweldig om dit te lezen. Nog een goede vlucht naar NZ. Het is hier prachtig.