Afscheid Museum hotel op naar Ohakune

17 februari 2019 - Ohakune, Nieuw-Zeeland

We beginnen aan de laatste volle week van onze trip.

Vanmorgen  werd er een marathon gelopen in Wellington een lint van hardlopers stoof ons hotel voorbij. Een mooi gezicht. En wat troffen ze het met het weer zonnig 20 graden. Ook was er een grote fruit markt  voor de deur.

9.30 uur vertrokken richting Ohakune, koffie gedronken in Sanson in een oud kerkje. Er naast was een leuke souvenier winkel de “ Country Cottage”. Even rondgekeken. Leuke dingen gezien maar de afmetingen zijn wat te groot om mee te nemen. Doorgereden naar Taihape en daar wat boodschappen gedaan. In Waiouru bij ” Rustic” heerlijk gegeten het bijzondere was dat ze daar  voor 17.00 uur geen drank mogen tappen.👎👎 Maar water smaakt ook prima. Nu nog 27 km door naar Ohakune naar ons Kotiri Chalet. Aan de voet van de ”Ruapehu”. We zijn gesetteld en zitten aan een borreltje dat mag toch wel op de zondagmiddag .  Leuke locatie gezellig interieur.